Participem a la Fira d’Ocupació de la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona per connectar amb el talent jove

COMPARTEIX

La setmana passada vam participar a la Fira d’Ocupació de la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona, un espai clau per connectar amb talent jove i donar a conèixer les oportunitats professionals de l’IRTA.

Durant la jornada, nombrosos estudiants es van apropar de manera proactiva al nostre estand, mostrant interès per a conèixer de primera els projectes i les sortides professionals.

En representació de l’IRTA hi van assistir Pau Taberner, estudiant de doctorat del Programa de Funcionalitat i Seguretat Alimentàries i de l’equip de Desenvolupament de Persones, Mireia Valls, Alba Rodriguez i Laia Nomdedeu.

La participació a la fira ha tingut un impacte positiu, es van registrar 128 visites a la pàgina de talent i es van generar 16 candidatures, amb una taxa de conversió del 13%, reflectint un alt interès per les oportunitats professionals que oferim.

Aquesta iniciativa ens ha permès reforçar el vincle entre l’IRTA i la comunitat universitària, així com donar a conèixer l’IRTA i continuar posicionant-nos com una institució de referència per al desenvolupament professional en l’àmbit de la recerca.

PUBLICAT EL

24/04/2026

Subscriu-te a la Newsletter IRTA

L'actualitat de la nostra recerca i les properes jornades i cursos, directament al teu e-mail