La XXII Jornada Fructícola ja té data: serà els dies 25 i 26 d’octubre
Els propers 25 i 26 d’octubre de 2017 l’IRTA organitzarà la XXII Jornada Fructícola de Mollerussa (Lleida). Aquesta és la trobada de referència més important del sector fructícola al sud d’Europa.
En les últimes edicions la jornada ha comptat amb l’assistència d’unes 2.000 persones entre els dos dies, i la participació d’un centenar d’empreses.
La jornada ofereix ponències comercials i demostracions de camp per part de les empreses, que hi presenten les últimes novetats, també als seus estands.
A més, compta amb un extens programa de ponències tècniques on els investigadors transfereixen els últims resultats obtinguts en assajos per aportar solucions als problemes del sector de la fruita.
Per saber-ne més, podeu veure com és la jornada i escoltar les opinions dels assistents al nou vídeo promocional.