DIVULGACIÓ A LA SOCIETAT

Altres iniciatives

A l'hora de divulgar el coneixement la creativitat és infinita, per això apostem per explicar la nostra ciència en formats innovadors.

  • Pòdcast

    ‘Producció Local’ és un pòdcast de l’IRTA sobre alimentació, ciència i sostenibilitat, que dona visibilitat a diverses iniciatives i projectes de l’àmbit metropolità de Barcelona. Ha estat produït per l’equip de Comunicació de l’IRTA, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i la col·laboració de la ràdio local de Caldes de Montbui. Podeu escoltar-lo a Spotify, a iVoox i al canal de Youtube.

     

    Aquí podeu veure el vídeo de l’estrena del pòdcast:

  • 'FAUNA', la pel·lícula documental

    Vestibulum ac ipsum varius, vulputate urna quis, mattis ante. Phasellus ac tincidunt sapien. Donec felis ante, lacinia ac dolor at, blandit dapibus diam. Sed imperdiet tincidunt faucibus. In sollicitudin fringilla finibus. Praesent vel ultricies velit, iaculis ornare nisi. Vivamus eu eros id mi malesuada vulputate. Vivamus ullamcorper magna sed risus fermentum, vel accumsan eros varius.